Prozkoumejte všechny služby z energetického sektoru které nabízí platforma ENERGY-HUB
19. 05. 2025
Co děláte jinak než většina ostatních značek koncernu Volkswagen, kterým se daří o poznání hůře než vám?
Před nějakými čtyřmi roky jsme značku nastavili na strategii Next Level. Funguje z hlediska modelového portfolia, designu, pozice i marketingu. Zapadlo to do sebe a je to i v souladu s tím, co chtějí zákazníci v Evropě. Ukazuje se totiž, že rozvoj elektromobility nebude tak rychlý, jak se čekalo.
A ty rozdíly oproti jiným značkám v koncernu?
Myslím si, že to nemusíme zužovat jen na koncern. Škoda svými výkony předčila nejen objemové, ale i prémiové značky v Evropě, ať už co do tempa růstu, profitability, nebo zvyšování hodnoty vlastní značky. Ale vy chcete vědět, co děláme jinak – patrně jsme dobře zvolili produktovou politiku, externí i interní design. Nikdy jsme nešli do extrému samých displejů, volíme zlatý střed kombinace tlačítek a obrazovek. Není to tak, že bychom nebyli odvážní. Ale snažíme se ten zlatý střed dotahovat k dokonalosti. Nabízet to, na co je zákazník připraven. A pak bych zmínil skvělou souhru mezi vývojem, nákupem, výrobou, prodejem a finančním oddělením. Události jako pandemie a čipová krize nás naučily lépe plánovat, týmy jsou dobře sehrané.