Prozkoumejte všechny služby z energetického sektoru které nabízí platforma ENERGY-HUB
05. 09. 2024
Automobilka Volvo, součást čínské skupiny Geely, patřila v oblasti elektrifikace mezi velmi ambiciózní značky. Do konce roku 2030 plánovala ukončit prodej automobilů se spalovacími motory a soustředit se chtěla už jen na elektromobily. To se však mění, uvádí agentura AP.
S ohledem na aktuální situaci na trhu, kdy poptávka po elektromobilech značně ochladla, už i švédská značka mění své cíle. Je tak již několikátou v pořadí, už dříve své plány změnily automobilky Mercedes-Benz nebo Ford.
Namísto ukončení prodeje aut se spalovacími motory chce Volvo nabízet do roku 2030 z 90 procent elektrifikované modely, čímž se kromě klasických elektromobilů rozumí i plug-in hybridy. Zbylých 10 procent nabídky by mělo připadnout na vozy s 48V mild-hybridními systémy.